Frukost

Hejhej. Förlåt till min lärare att jag är sen med detta inlägg men här kommer det! Jag kan inte skriva så mycket om torsdagen eftersom jag inte var på Scandic då, min mobil la nämligen av under natten så jag försov mig några timmar. Så kan det gå! Men i fredags var jag på jobbet. Vi har bytt nu så jag gick från städ till frukost och började 05.30 :o lite väl tidigt men det är bara upp och hoppa. Jag tyckte helt klart att det var roligare att jobba i frukosten än i städet men nackdelen med frukost är att det är mycket dötid och inte jättemycket att göra hela tiden om det inte är mycket gäster. Det jag fick göra var att, skära upp tomater,meloner, ananas osv. Jag plockade bort tallrikar och annat från borden och gick med det till disken, jag fick också torka rent i det rummet där de har alla torrvaror. Jag trivs helt enkelt. Tack för mig, vi hörs!


Kommentarer
Mia Ahlberg

Jag förlåter dig. Kram

2012-12-02 @ 22:55:51
URL: http://miatankertill.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0