Jobb jobb jobb..

Hej! Ja då skulle jag skriva några reder om praktiken på Scandic igen. I torsdags kom jag som vanligt 07.30 till jobbet och började med våningsstäd. Nu börjar man lära sig allt så det sitter, vilket gör allting enklare. Efter lunchen fick jag börja skura väggarna i receptionen och runt omkring där. På fredagen var det bara att fortsätta med att skura väggar,lister,dörrar med mera. Lite slitigt men det går väl. Det sista jag gjorde var att plocka i frukt och andra godsaker i skålar till viparna och sedan gå och dela ut dem. Tackar för mig, hej!


Kommentarer
Mia Ahlberg

Tack för uppdateringen av din blogg.

Svar: Lugnt Fröken!
Lisa

2012-11-19 @ 10:42:32
URL: http://miatankertill.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0