Happy ever after

Hejhej! Nu var det ett tag sedan jag skrev, men nu till skillnad från andra gånger så har jag en anledning. Jag har inte haft lust att blogga pga att jag inte har mått så jättebra.. Jag har varit borta ett par dagar från skolan för att åka hem och vara med min familj och vänner i Mönsterås. Idag är jag iaf i skolan, just nu faktisk. Det har varit en helt okej skoldag förutom att jag kom till skolan på morgonen och såg ut som om någon hade slagit mig i ansiktet. Slutar om 20 min, tror det blir gymmet direkt efter. Ha en bra dag. En sak till bara, mina närmaste betyder otroligt mycket för mig och jag ska ta vara på tiden nu mer än aldrig förr! Några bilder från helgen bara, justde! Jag var i vetlanda med bror och hans gäng, på Cruise ashärligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0