Äntligen helg

Hejhej! Gårdagen på scandic såg ut ungefär såhär: Vi städade hotellrum, som jag kan helt utantill nu. Eftermiddagen bestod av att bädda extrasängar, dela ut viparna och skura rent väggar. Idag var min sista dag i städet vilket faktiskt var lite skönt, det är ganska slitigt arbete. Men som sagt idag städade vi bara tre hotellrum och när vi var klara med det så fick jag sy gardiner som var trasiga, det är något som jag är bra på så det var lätt och kul haha:) efter lunchen så delade jag ut viparna och ställde fram extrasängarna i två hotellrum. När jag var klar med det så fortsatte vi skura väggarna i korridorerna. Nu tar jag äntligen helg, ha det bra hej! 
Här kommer en sne bild på mongon


Kommentarer
Mia Ahlberg

Duktig flicka, hoppas du har lärt dig något mer än bara städa. Ha en bra helg. Kram Mia

2012-11-23 @ 17:47:38
URL: http://miatankertill.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0