Lite för många makaroner

Hejsan! Jag har varit med om ett par goa kvällar senaste tiden,även att det inte går en sekund utan att jag skanar min pojkvän.. Som igår blev det korv,vin och körsbär med en massa trevliga människor hemma hos mig. Natten blev lång så idag har jag varit dödstrött! Redan klockan 11 cyklade jag till mormor & morfar för att hjälpa dom med att flytta. Det gick jävla snabbt och enklet. Runt 1 cyklade jag till mormor och morfars lägenhet för att ställa in lite saker och käka lite fika. När allting nästan var klart satte jag mig i soffan och somnade... Jag var tvungen att gå hem och lägga mig då kände jag,så det gjorde jag. Sov ungefär 5 timmar (y) Nu är jag lagom sleten och väger lite mellan att slappa ikväll eller dra till långemåla.. vi får la se. Kram!
Maj bejbis finger


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0